11 Ekim 2009 Pazar

Adwords sen nelere kadirsin...

Akşam kurumsal web sitemin css tasarım yaparken tarayıcımın 6.0 olduğunu fark ettim. Css kodlarının capraz tarayıcı denemelerini yaparken artık ie 7 ve 8 i dikkate alıyorum çünkü ie6 sıfırla css kolama tam bir eziyet oluyor.  Yeni formatlama yaptığımda sürüm yükseltmeyi unutmuştum. Google amcaya ie8 yükseltme diye yazdığımda karşıma çıkan tablo beni bir an için yıktı diyebilirim. Bizim tekelleşmeye karşı, yıllarca opensource ve ucuz yazılımın tarafı olan Google İnc. firefox a ihanet ediyordu... Para için ie8 reklamı yapıyordu. bunun nasıl mümkün olacağı konusunda biraz fikir çalışması yaparken, adwords ün yeni reklam kontrol sisteminin bu tür reklamlara nasıl izin verdiini merak ettim, Çünkü basit kelimelerde bile reklam kampanyaları açarken size 2-3 denetim süresi veren reklamları acmayan google böyle bir reklamı nasıl yayınlardı... Hemen fn+Prnt Scrn ile delilleri kaydettim ve ilk iş olarak blogumla paylaşıyorum.
















Bu resimde anlaşılacağı üzere google amcam ie8 reklamını yayınlıyordu. Muhtemelen reklamın yayıncısı Microsoft corp. a yalakalık yapan birisi, böyle bir reklamın dikkat çekmesi epeyde büyük sükse yaratacaktır. Microsoft ve ie için...

Bol reklamlı günler görüşmek üzere