11 Ekim 2009 Pazar

Merhabalar, canım blogum ben geldim....

Reklam çalışmaları, bayram, tatil v.s derken epey zamandır uzak kaldık. Umarım ben siz canın sıkılmamıştır internet aleminde. Bu arada blogger için kendi temamı tamamladım. Görünüm hoşunuza gitmiştir umarım.
Biraz karamsar bir tasarım oldu ama, siyah her zaman şık olmuştur.

Ayrı kaldığımız zaman diliminde elimde değineceğim epeyce malzeme birikti... bu malzemeler size uzunca zaman yetecektir. Kurumsal web sitemiz sunucu taşınmasından ötürü şuanda cevrim dışı... ve yenilenmesinin zamanıda gelmişdi... Artık kendi İYS sistemimi yazmanın zamanı gelmişti gibi düşünürken bir gece ansızın başladım ve 6 gün gibi bir zaman diliminde kodlama işlemini bitirdim.

Kodlama işlemini gerçekleştirirken yılların verdiği kullanıcı deneyimerimden o kadar çok içerik çıktı ki karşıma her şeyi karıştırmamak için bazı prensiblerimden fedakarlık yapmak zorunda kaldım :(
Hiç bir zaman kendimi bir programcı (coder) olarak görmedim, sürekli görsel objelerle uğraşan tasarım direktörlüğü yaptım. Bunları yaparken yılların vermiş olduğu deneyimle kullandığım sistemlerdeki eksiklikler iyice yer etmiş olacak ki bende kendi İYS sistemimi yazarken Wordprees, joomla, DLE v.s tüm sistemleri harmanlamaya çalıştım, database işleminde bunun çokta kolay olmayacağının farkına varmam 2 günüme neden oldu. En sonunda kısa sürede ihtiyaclarıma cevap verecek bir sistem hazırladım. Veri tabanında 3 adet tablo kullanması sunucumu yormayacak olması ve her türlü gösel tasarımların giydirilmesinin XHTML ve CSS formatlarında çok kolaylaşmış olması bana çok zaman kazandıracak gibi.

İlerki zamanda buradan siz takipcilerimle bu sistemi paylaşabilirim..